Alamak terlebih sudahhh :O

 assalamualaikum,salamsejahtera, hye :)

Hello first at all, nak mintak maaf beribu ampun kat STACY sebab curikk awak punya tag-line. Ok, hari ni saya baik hati, nak bahasa kan diri sebagai 'saya' boleh kan? Bukan apa, bulan puasa macam ni, kita kena banyakkan pahala. So mesti berbudi bahasa sikit. Jangan main tibai je dengan ayat kasar atau bahasa yang kasar dan boleh 'buat telinga ni rasa bernanah dengar carut marut awak tu.' Mungkin saya ada jugak terkasar bahasa, tapi saya takde lah lelebih sampai ayat sia* pun terlontar dari anak tekak ke mulut ke? keluar suara lah ngenggg. (ngengg bukan bahasa kasar harap maklum ^_^) yaa nobody perfect. Semua orang buat silap, tapi kalau dah tau buat silap tu cepat cepat lah bertaubat. Ajal maut di tangan tuhan yang maha esa. Kita tak tau bila kita mati, tapi kita tau bila tarikh kita hidup. Hihi. Ok saya ada sorang kawan ni, identiti di rahsia kan untuk kebaikan semua orang. Hari tu saya buat lah satu entry pasal dia dgn Boifren dia tu. Ala takde panjang mana lah. Saya bukan apa lah saje nak luahkan perasaan kat blog tersayang ni. Tapi saya takde lah nak lelebih sangat sampai nak cakap dia tu betina ****** ke, apa ke kan. Tetiba perempuan ni tak puas hati, then tulis kat blog dia pasal saya. Dia kata apa tau 'saya jeles dengan dia sebab dia ada ******' ok fine, sesuka hati saya lah kan nak cemburu ke apa. Hak manusia lah weh. Dan itu hak dia jugak nak tak puas hati dengan saya sebab buat entry pasal dia tak mintak izin dulu. Hehehehe, so maknanya saya pun boleh jugak lah kan tak puas hati dengan dia?

Antara sebab-sebab tertentu gua tak puasa hati sama luuu
  • aku buat entry macam tu bukan aku jeles dengan kau or apa okayyy. aku just nak luah kan apa yg aku rasa. yang dah terbuku lama kat hati aku ni. lagi pun memang dah benda betul kan? tetiba kau nak kata aku jeles. memang aku tak puas hati lah!
  • then, aku memang lebih muda dari kau. and aku tak sepatutnya panggil kau, dengan ayat' kau aku' tapi kau dah lebih lah kan mencarut segala kat aku.
  • Memang aku cakap kau 5teen, dah boleh pike guna otak sendiri. maksud aku kat sini kau dah besar panjang mesti lah boleh guna otak kau tu dengan betul dan bijak. jangan lah kebudak-budakan sangat. kita ni dah besar, matured lah sikit kan.
  • and memang lah aku tak puas hati, kau kata aku menyibuk hal orang. macam mana aku tak nyibuk kalau setiap kali dia ada masalah dia ngadu kat aku, ofcouse lah aku nak menyibuk nak tolong korang T___T kata 5teen takkan takde otak nak guna kot kan.
  • ye,kalau aku nak dia balik kau bagi ke ? HAHA. tak kot, jyeaah, kau syg dia kan amek lah amek lah dia tuh :'> hihi.
  • lg pun kalau sekalipun aku jadi kau nd my dad say ' kalau jd apa apa kat dia [ means my boy ] nnt ayah tanggung kau jgn risau sgt lah ' i will say like this ' takpayah lah, dia lelaki, biar dia tanggung sendiri :'> anak jantan kan ? kene lah berdikari :') ' dan aku takan sampai hati nak susah kan ayah aku sampai mcm tu,walaupun dgn kerelaan hati dia :3
k bye assalamualaikum tak jwb dosa kalau jawab syg . mintak maaf banyak-banyak.