sekian lama =')

hacchhuumm, (gosok hidung) jyeaah babe xD long time non seen you lah =') ghahaha.. lama tak jumpa kan kan ? miss me ? miss you too <33 mmuaahhmuaaahh :*   (mya dah gila)   grrr... banyak doeh bnde nak cerita .. kk... list one by one

- eyra nd haikal <33
- ira shippuden <33
- haneyra abdullah <33
- aniss <33
- kh cooking time <33 :'3
- ayiee <33
- ayiee :'(
- thanks to my bestest bro nd dude, nazri razali nd farid amirol
- c3 ku :'(
- to many problem , i'm frustrated ='[[

 
hhaa ! banyak kan ? susah nak cerita tapeh tapeh, akuu tetap akan cerita ! wait jyeaahh ! here tajuk pertama

eyra nd haikal <33

jyeeaahh ! sweet couple yang selalu gaduh ni :') suka sgt buat aku frust dgn masalah dorg, yang si haikal ni pulak, tak habis habis marah aku sbb eyra punya pasal --' gee~ mmg mcm ni lah nasib jadi besties kau kan haikal ? jyeaaah, aku suka tgk kau bahagia dgn si eyra ni kal, aku pun tumpang bahagia kalau tgk kau bahagia :') moga kasi kau berkekalan :) ak percaya kau akan bahagia dgn eyra selama nya, aku tau kau menyayangi dia sepenuh hati kau :)  eyra, mya tau eyra boleh jd pengganti mya,yesti nd semua ex haikal yg lain :) mya tau eyra berbeza dari dorg, smpai kan haikal syg eyra gila gila :) mya tau tuh, mya syg haikal smpai skrg mya mengaku mya masih syg haikal :)  tp, mya tak kisah.. asal kan haikal bahagia dah cukup buat mya :) dah cukup buat mya tersenyum bagai <33 harap, eyra dapat jaga haikal ea. mya syg eyra, mya syg haikal :) HAHA. eyh, emosi terlebih lak aku ni kan ? bluek :p menyampah aku ! HEHE...  hey,, here enjoy this pic...

                                      
ni ha. yang lelaki tuh haikal, perempuan tuh eyra. :)  sweet tau dorg :') jelous aku ..


ira shippuden :O

here my besties :) iloveher very much :) okay dia cute, dia comel. dia cantik. :O HAHA. dia 14 pada (4july)
dia bersekolah di SMK ENGKU  HUSAIN <3 dia pandai. :) gaaa ~ kau nampak blog aku yang semakin cantik ni ? nmpak tak ? tak nampak ? sah kau buta ! HAHA. jangan marah :P HEHE.  nothing much about her, but, she's always by myside when i'm sad :') jyeaah.. she's the best babe, kami dah lama kenal .. about, 7 years ago :O  lama kan ? yeah.. iknow iknow :'3  jelous ? korg punya pasal lah ! here, enjoy this pict

ni ha org nya -->  


ada lagi satu. jap jap.

see ? we're best friends <33 iloveyou . :*


remember 247 <33 our number <3



haneyra abdullah >.<


yeaah,, another one besties :3 hokhok. name , hidayah haneera :) stay taman kosas, ampang. yeah, dia jauh kan ?? but, aku dah lama kenal dia :) she's such a talkative person :) HAHA. aku kenal dia, sama mcm aku kenala awek naruto dekat atas ni :'3 hokhok.. 7 years ago we are 8 years old, but now  we're 14 years old teenagers :) aauww.. yeah man, she's cute . nak tengok gamba dia ? ha. jap jap aku upload sat :)

nah nah...

babe, ILOVEYOU <33 thanks being my friends for this 7 years :)

remember 247 <33 our number <3

 anis <333
 ni ha, sekor lagi :) anis farhana <33 auuww.,.. thanks ALLAH you meet me to a very special person like her. babe, ILOVEYOU <3 nothing much ineed to share about you here. but, ILOVEYOU,INEEDYOU, NO ONE CAN EVER REPLACE YOU <33

here pict of anis..  




 dia cute kan ? tau dah :) :* ILOVEYOU <33






 KH cooking time :'3
  hey, nak stoly ckit ni :'3 masa khamis hari tuh kan kan ... biasa lah form2 mesti ada masak masak kan ? so, kene lah masak kan.. semmg nya aku suka masak masak ni, yela, taya pegang buku kan :P hehe.. cikgu sruh kami masak, sepinggan lengkap... so, kami masak lah, nasigoreng tomyam :) result dia ; so delicious ! yeaahh.. masa nak masak tuh, sumpah kelam kabut :') yelah, sepanjang mnggu semua busy, sehari sebelum memasak, baru plan bebetull --' kelakar doeh tgk aku ,ida,fira nd raja masak :'D masing masing kelam kabut, --'  nasib baik tade yang cedera.. HAHA. kbye :) 


 ayie <33333 
k, he is the boy, yang berjaya amek hati aku . jyeaah, i admit,ILOVEHIM... nd dia abg angkat aku punya best friends :)) nd akk angkat aku punya musuh :D gahaha. dahsyat bukan ?? nama dia, aizudin . smk engku husain, PMR candidates <33  nd untuk pengetahuan semua pembaca (ceehh,ayat kau mya :# )  aku dgn ayie ni,takde apa apa hubungan, lebih tepat, aku yang bertepuk sebelah tangan . IDC lah =') bg aku, just ckup dpt kawan dgn dia dah ckup buat aku :') nd dia cousin haikal. tak percaya kan ? aku pun sama xD tp, kene percaya, sbb dia pernah mengaku sendiri depan aku yang haikal tuh mmg cousin dia :P nak tanak aku percaya lah.. HEHE. kbye
 
 ayie :'( 

ayie ni orang yang sama, ayie yang aku tulis dekat atas ,
rasa nak mencarut lah.. boleh tak ? HAHA. whatever dear... k kau jahat. aku benci kau! (mulut kata benci hati kata sayang)  weyh, sampai hati kau kan ? betul lah ap aku teka selama ni, thanks guna kan aku untuk kepentingan kau, aku sayang kau :') heh, kau pke aku heran. tuuiihhh , sial lah ! mcm **** lah kau ni ! mcm **** doh ! menyampah aku dekat kau ! dah r, kecik hati aku dgn kau. tengok lah aku buat kau mcm mana. baru kau tau siapa aku, kau belum kenal aku siapa ! ceett  ! hey, nak ckp nie ayie, dear , thanks for being my friends :')  but now, i dont need you.. kbye :*
  
p/s ; saja tak letak gambar kau ayie :') aku sayang kau tanak malu kan kau :D 

thanks to my bestest bro nd dude, nazri nd farid amirol <33
to my dearest bro, nazri ; abg, thanks bg tau pasal ayie, yes i admit, mmg sakit bila di game mcm tuh :') tapi,mya tabah :D mya nak orang tau yang mya kuat tak kira mcm mana pun dugaan yang tuhan bg dekat mya, mya akan tempuhi dgn hati yang cekal :)  mya janji dekat abg, mya akan kuat. tak kira mcm mana pun org game mya, org hina mya, org fitnah mya. thanks abg, ILOVEYOU . mya akan sentiasa berdoa kebahagiaan abg nd for your big exam this year PMR <3
p/s; jaga kak nadia leklok :P

to my dude , farid ; hey, saya tak marah awak k ? saya tak de credit nak balas text awak, sorry T__T 
nd btw, awak, thanks caring about me k ? ILOVEYOU . thanks alot, pasal ayie tuh, nazri dah ckp, awak yang sruh bg tau saya kan ? thanks sgt sgt sgt sgt... :')  saya sayang awak, ingat tuh :'D saya hargai sgt dpt kawan sebaik awak.. secaring awak :') saya ... saya tak tau nak ckp apa :') i'm speechless.. budi awak terlalu besar buat saya :')   saya akan sentiasa berdoa agar awak bahagia and for you big exam this year PMR <3
again i said, thank you very much .... i appreciate it very much, ILOVEYOU <33 



c3 ku :'(( 
buto lancau ! babi ! betul aahhh ! kau punya pasal ah ni lan ! relex sgt ! skrg aku punya c3 kene rampas ! aaahhhhhhhh !!  aku tak kira ! aku nak jugak c3 aku balik ! aku tak kira ! kau pergi menangis minx kat undertaker skrg ! aku tak kira ! aku nak skrg skrg jugak ! kau ni ! lama lama t aku bunuh gak karang ! selamba kau buat phone aku kene rampas !!! FFFUUUUUCCCKKKK !!!!!!!!! 

 
to many problem , i'm frustrated ='[[
 i admit, i'm very frustrated :'(( wwaa !!! banyak sgt masalah ! banyak ! terlalu banyak ! sorg sorg datang dekat aku suruh aku tolong dorg ! tp, mslh aku ? satu pun belum selesaiii ! mcm mana ni ? mcm mana ni ? aku tak tau nak buat mcm mana dahh !!! aku tak tau nak minx tlg sapa ! banyak sgt problema aku pegang smpai tade masa untuk aku selesai kan prob aku :'(

 --------------------------------------------------

dah done ! HAHAH~ banyak kan ? yeaahh.. aku mmg mcm ni.. --' kdg kdg tak betul cked :)
k aku penat dah tulis.. kbye, ILOVEYOU <3